Budowanie marki
Silne marki mają wyraźne tożsamości wizualne i werbalne, które są natychmiast rozpoznawalne w każdym doświadczeniu z marką. Ponieważ są one oparte na strategii opartej na danych, systemy tożsamości marki, które tworzymy, łączą się z odbiorcami w znaczący sposób, zwiększając świadomość marki i lojalność klientów.
W każdej interakcji z każdym odbiorcą, tożsamość marki powinna być zarówno odpowiednia, jak i wyróżniająca się. Definiując, jak marka wygląda i brzmi w różnych punktach kontaktu, zapewniamy, że jej obecność na rynku jest spójna i zapadająca w pamięć, budując kapitał, który jest kluczowy dla wzrostu.
- Koncepcja marki
- Logo
- Zastosowanie logo
- Paleta kolorów
- Nazwa marki
- Logo
- Zastosowanie logo
- Makieta marki na start
- Paleta kolorów
- Papeteria
- Czcionki
- Imagery
- Nazwa marki
- Główne logo marki
- Strategia marki i wizualna
- Moodboard i kreatywne kierownictwo
- Projekt tożsamości wizualnej
- Niestandardowe wzory marki i ilustracje
- Szczegółowe wytyczne marki
- Makiety marki na start